Можливе виконання для криволінійних ділянок з уширенной колією і для укладання на дерев'яні шпали.
Скріплення має ряд економічних і експлуатаційних переваг:
- нечисленність і простота компонентів, що зменшують витрати на укладання рейко-шпальніх грат приблизно на 45% в порівнянні з клемно-болтовим скріпленням типу КБ;
- пружність скріплення, що дозволяє знижувати рівень вібрації і шуму;
- відсутність різьбових з'єднань, що піддаються зривів і корозії;
- фактично повна відсутність необхідності в обслуговуванні, так як не вимагає постійного докручіванія болтів;
- простота використання в ході заміни рейок і розрядки напруг в рейкових шляхах.
Скріплення типу КПП-1 (СБ-3) верхньої будови колії залізниці.
|
|
Скріплення пружне проміжне ІМЕТ верхньої будови трамвайної колії. |