Скріплення пружне проміжне ІМЕТ верхньої будови трамвайної колії.

Скріплення має ряд економічних і експлуатаційних переваг:

  • нечисленність і простота компонентів;
  • пружність скріплення, що дозволяє знижувати рівень вібрації і шуму;
  • велика експлуатаційна стійкість;
  • висока безпека і надійність;
  • широкі можливості по адаптації до існуючих конструкцій;
  • фактично повна відсутність необхідності в обслуговуванні;
  • відсутність різьбових з'єднань, що піддаються зривів і корозії;
  • простота використання в ході заміни рейок і розрядки напруг в рейкових шляхах;
  • використання на стрілочних переводах;
  • сумісність з усіма типами шпал;
  • зниження трудовитрат при зборці колійної решітки, економія трудовитрат в грошовому вираженні на 1 км;
  • знижуються трудовитрати при поточному утриманні колії;

Пружне скріплення відкриває новий підхід до питань планування і ремонтів колії, так як не вимагає постійного докручування болтів.

Елементи кріплення на одну шпалу:

Клема пружна-4 шт.

Анкер закладний-4 шт.

Вкладиш ізолюючий-4 шт.

Прокладки підрейкові-2 шт.

Прокладка шумоїзолююча-2 шт.

 

 

 

Ключ для установки скріплення ІМЕТ.

Монтаж і демонтаж скріплення проводиться за допомогою спеціального ручного інструменту, заснованого на принципі важеля. Необхідна монтажна навантаження забезпечується автоматично. Усувається необхідність застосування гайкових ключів та проведення інших операцій. Можлива механізація установки клем типу ІМЕТ.

Можливо широке застосування скріплення ІМЕТ на залізничних переїздах, в місцях схрещування шляхів з покриттям захисними плитами.