Укр

Елементи скріплення верхньої будови залізничної та трамвайної колії

Скріплення безпідкладкові пружні, що дозволяє знижувати рівень вібрації і шуму.

Ці скріплення призначені для укладання на прямих ділянках та кривих ділянках радіусом більше 350 м безстикової залізничних і трамвайних ліній з усіма типами рейок на залізобетонних шпалах з вантажонапруженістю до 50 млн. т брутто / км за рік і швидкістю до 200 км / ч.

Можливе виконання для криволінійних ділянок з уширенной колією і для укладання на дерев'яні шпали.

     

Скріплення має ряд економічних і експлуатаційних переваг:

  • нечисленність і простота компонентів, що зменшують витрати на укладання рейко-шпальніх грат приблизно на 45% в порівнянні з клемно-болтовим скріпленням типу КБ;
  • пружність скріплення, що дозволяє знижувати рівень вібрації і шуму;
  • відсутність різьбових з'єднань, що піддаються зривів і корозії;
  • фактично повна відсутність необхідності в обслуговуванні, так як не вимагає постійного докручіванія болтів;
  • простота використання в ході заміни рейок і розрядки напруг в рейкових шляхах.
Скріплення КПП-1

Скріплення типу КПП-1 (СБ-3) верхньої будови колії залізниці.

Скріплення типу ІМЕТ

Скріплення пружне проміжне ІМЕТ верхньої будови трамвайної колії.


Продукція

Елементи скріплення верхньої будови залізничної та трамвайної колії

 
2010-2017 (c) Механіка | Контакти